афедра географ≥њ
«аконам природи п≥дкор¤ютьс¤
нав≥ть коли заперечують њх: д≥ють заодно з
нею, нав≥ть коли хочуть д≥¤ти проти нењ.
√ьоте
“итова
“ет¤на ≤ван≥вна
¬читель
географ≥њ, спец≥ал≥ст II категор≥њ, педагог≥чний
стаж Ц 11 рок≥в.
«ак≥нчила
ѕолтавський державний педагог≥чний ≥нститут
≥м.¬.√. ороленка, маЇ спец≥альн≥сть за
дипломом вчитель ≥стор≥њ.
“итова
“ет¤на ≤ван≥вна працюЇ в сш є 38 з 1990 року.
¬читель добре волод≥Ї методикою навчанн¤
географ≥њ фактичним матер≥алом. ¬читель
“ет¤на ≤ван≥вна працюЇ над темою Ујктив≥зац≥¤
п≥знавальноњ д≥¤льност≥ учн≥в на уроках
географ≥њФ, використовуЇ при цьому
методичну л≥тературу, пост≥йно знайомитьс¤
з розробками урок≥в ¤к вчител≥в школи, так ≥
м≥ста.
ѕо
ц≥й тем≥ був розроблений реферат Ујктив≥зац≥¤
п≥знавальноњ д≥¤льност≥ учн≥в 6-х клас≥вФ,
при написанн≥ ¤кого була використана ¤к
методична, так ≥ њњ особист≥ розробки.
ѕри
п≥дготовц≥ до урок≥в добираЇтьс¤ багато
додаткового матер≥алу, використовуЇ м≥сцевий
матер≥ал, м≥жпредметн≥ звТ¤зки. ¬читель
використовуЇ на уроках кросворди, ребуси.
«асвоЇнню матер≥алу також спри¤ють ≥гров≥
моменти на уроках. ¬елику увагу вчитель
надаЇ еколог≥чному вихованню, прищеплюЇ
любов до природи, р≥дного краю, держави,
м≥ста, вчить обер≥гати св≥т, в ¤кому ми
живемо.
¬елику
роль актив≥зац≥њ розумовоњ д≥¤льност≥ учн≥в
в≥д≥грають р≥зн≥ форми та методи роботи
вчител¤:
І
уроки контролю Уѕерев≥р себе самФ з
використанн¤м тестових завдань;
І
уроки
д≥ловоњ гри (брейн-ринг);
І
уроки у¤вних подорожей.
¬елику
роботу “итова “.≤. проводить ¤к
класний кер≥вник, в≥ддаЇ багато сил ≥ вм≥нн¤
вихованню в д≥тей люд¤ност≥, в≥дпов≥дальност≥.
|