афедра географ≥њ

«аконам природи п≥дкор¤ютьс¤ нав≥ть коли заперечують њх: д≥ють заодно з нею, нав≥ть коли хочуть д≥¤ти проти нењ.

√ьоте      

“итова “ет¤на ≤ван≥вна

¬читель географ≥њ, спец≥ал≥ст II категор≥њ, педагог≥чний стаж Ц 11 рок≥в.

«ак≥нчила ѕолтавський державний педагог≥чний ≥нститут ≥м.¬.√. ороленка, маЇ спец≥альн≥сть за дипломом вчитель ≥стор≥њ.

“итова “ет¤на ≤ван≥вна працюЇ в сш є 38 з 1990 року. ¬читель добре волод≥Ї методикою навчанн¤ географ≥њ фактичним матер≥алом. ¬читель “ет¤на ≤ван≥вна працюЇ над темою Ујктив≥зац≥¤ п≥знавальноњ д≥¤льност≥ учн≥в на уроках географ≥њФ, використовуЇ при цьому методичну л≥тературу, пост≥йно знайомитьс¤ з розробками урок≥в ¤к вчител≥в школи, так ≥ м≥ста.

ѕо ц≥й тем≥ був розроблений реферат Ујктив≥зац≥¤ п≥знавальноњ д≥¤льност≥ учн≥в 6-х клас≥вФ, при написанн≥ ¤кого була використана ¤к методична, так ≥ њњ особист≥ розробки.

ѕри п≥дготовц≥ до урок≥в добираЇтьс¤ багато додаткового матер≥алу, використовуЇ м≥сцевий матер≥ал, м≥жпредметн≥ звТ¤зки. ¬читель використовуЇ на уроках кросворди, ребуси. «асвоЇнню матер≥алу також спри¤ють ≥гров≥ моменти на уроках. ¬елику увагу вчитель надаЇ еколог≥чному вихованню, прищеплюЇ любов до природи, р≥дного краю, держави, м≥ста, вчить обер≥гати св≥т, в ¤кому ми живемо.

¬елику роль актив≥зац≥њ розумовоњ д≥¤льност≥ учн≥в в≥д≥грають р≥зн≥ форми та методи роботи вчител¤:

І    уроки контролю Уѕерев≥р себе самФ з використанн¤м тестових завдань;

І    уроки д≥ловоњ гри (брейн-ринг);

І    уроки у¤вних подорожей.

¬елику роботу “итова “.≤. проводить ¤к класний кер≥вник, в≥ддаЇ багато сил ≥ вм≥нн¤ вихованню в д≥тей люд¤ност≥, в≥дпов≥дальност≥.

Сайт управляется системой uCoz