Сьогодення школи

 

Головна сторінка

Атрибутика школи
Адміністрація
Сьогодення школи
У центрі уваги
Олімпіадні досягнення
Дошка оголошень
Нові педтехнології
Кафедри та вчителі
Учні школи
Позакласна робота
Школа очима дітей
Спортивні досягнення
Секція тхеквондо
Сторінка автора

* 36014
м. Полтава,
вул. Пушкіна, 74
( 2-88-33
( 2-59-85

     

Історія середньої школи №38 починається з вересня 1990 року, коли вона гостинно відкрила двері для дітвори та вчителів раніше існуючих шкіл: №16, №17.

·    4-поверхова споруда, що займає загальну площу 9450 м2;

·    33 навчальних кабінети;

·    3 майстерні;

·    їдальня на 350 місць;

·    зал хореографії;

·    шкільна бібліотека, що налічує 59111 книг, у тому числі, підручників - 31003;

·    один медичний кабінет;

·    49 класів, в тому числі 9 - з розвивальним навчанням;

·    93 вчителів і вихователів, з яких 21 мають звання "Вчитель-методист", 15 - "Старший учитель ", 44 - вчителі вищої категорії, один - Соросівський учитель;

·    1353 учні.

На базі школи функціонують:

 

 

спортивна секція ТХЕКВОНДО

 

Тандем

Секція гімнастики

Секція естрадно-спортивного танцю “Асорті”

Щоб особистість склалась

Школа працює над єдиною методичною проблемою: "Інноваційні педагогічні технології, науково-дослідницька робота в школі, як шлях до особистого зростання вчителя і учня".

Робота над проблемою активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя, надала чіткості і цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів. Педагогічним колективом чимало зроблено для розвитку особистості. Зокрема, у школі I ступеня створено 6 класів з розвивальним навчанням. За методикою розвиваючого навчання продовжує працювати і середня, і старша ланка. По суті, ці класи стали справжніми експериментальними майданчиками апробації нового змісту освіти не тільки в межах школи, але й міста також. Як засвідчили контрольні зрізи знань, відкриті уроки, класи з розвивальним навчанням розкріпачують творчі сили кожної дитини, максимально розвивають її особистість. А творча діяльність сприяє підвищенню мотивації до праці, розвитку інтелекту, вільному вираженню свого "Я".

У школі з 1-го класу вивчається англійська мова.

Враховуючи реалії переходу України до ринкових відносин, що передбачає підвищення конкурентно-спроможності кожного, ввели курс «Основи економічних знань», «Людина і суспільство» у 10-11 класах. Старшокласників відразу зацікавив цей курс, і як підсумок: школа тепер ділиться своїм досвідом у місті, стала опорною. Школярі брали участь у телевізійній економічній грі «Прибуток +» і вибороли перше місце.

З метою залучення вчителів та школярів до науково-дослідницької роботи, ввели спецкурси з математико-природничих та гуманітарних дисциплін.

Сходинки творчості

У школі є багато талановитих, ініціативних учителів, які ведуть пошук нових, ефективних форм і методів навчання та виховання школярів. Так, в педколективі працює 9 вчителів-методистів, 8 старших учителів, 32 учителі - з вищою кваліфікаційною категорією, які є взірцем для вчительської молоді. А відкриті уроки, що проводяться для вчителів міста, слухачів ПОІПОПП, ПДПУ, Кільчевською В. В., Корольовою Н. С., Бухаровою О. М., Нефедьєвою Т. Б., Дорошкевич Л. І., Іванюк Л. А., Ткач З. Б. - стали вже зразковими, еталонними.

Грант Соросівського учителя здобула вчитель математики, заступник директора з навчально-виховної роботи Бобрищева В. І., яка приймала участь у роботі III конференції учителів та Соросівських професорів, що відбулася у Києві.

Район, місто добре знають таких учителів школи, як Хоменкову Н. О., Строк Т. Г., Тесленко Г. М., Маценко Н. Л., Лісненко Н. П., Носенко В. М., Петрусь-Козлову В. М.

Активна, ініціативна і учительська молодь.

Основні напрямки організації навчально-виховної роботи школи.

гуманізація та демократизація освіти;

розвиваючий характер навчання;

індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу;

ініціатива і творчість;

співпраця вчителів та учнів.

Структура методичної роботи в школі

 

 

Сайт управляется системой uCoz